Eten en drinken tijdens uw bezoek

Tijdens uw bezoek zijn er verschillende mogelijkheden om te eten en drinken binnen het Flevoziekenhuis.

Restaurant Mere (Vermaat)

Restaurant Vermaat vindt u direct naast de ingang. Het restaurant heeft een terras en een kleine winkel. U kunt hier diverse dranken en koude en warme etenswaren kopen. Er zijn ook bloemen, kaarten, cadeaus en tijdschriften te koop.

Openingstijden:

• maandag tot en met vrijdag van 7.30 uur tot 19.00 uur;
  • in het weekend en op feestdagen van 10.00 uur tot 17.00 uur.

Gastenmaaltijd

We moedigen patiƫnten aan om samen te eten. Dit bevordert het herstel. Als u wilt kunt u daarom tegen betaling mee-eten met een patiƫnt die u bezoekt.

Automaat in de centrale hal

In de centrale hal van het Flevoziekenhuis staan automaten met eten en drinken. Hier is ook een magnetron aanwezig en een koffieautomaat waar u tegen betaling koffie kunt halen.

Koffieautomaten

Op alle afdelingen binnen het ziekenhuis staan koffieautomaten waar u 24/7 koffie kunt halen.