Informatie­bij­een­komst borstvoeding

Auditorium Flevoziekenhuis (route 80, 2e etage)
10 september - 10 september 2024

Ben je zwanger en neem je je voor om borstvoeding te geven?
Kom naar onze informatieavond over borstvoeding en de eerste duizend dagen, een kansrijke start
Je bent – uiteraard samen met je partner – van harte welkom bij de informatieavond over borstvoeding van het Flevoziekenhuis.

De informatieavond wordt verzorgd door een IBCLC lactatiekundige samen met een borstvoedingscoach.

Wij bespreken onder andere;

• De eerste duizend dagen
  • Hechting en baby’s blauwdruk
  • Na de geboorte; met de borst vooruit!
  • Voedingskeuze
  • Wat als het anders loopt dan verwacht?

Tijd en locatie

Van 19.30 uur tot 21.30 uur in het Auditorium van het Flevoziekenhuis (route 80, 2e etage)

Aanmelden graag via lactatiekundigen@flevoziekenhuis.nl

Jaarkalender informatiebijeenkomst Borstvoeding 2024