Informatiebijeenkomst over het gebruik van Luscii

Auditorium Flevoziekenhuis
28 oktober - 28 oktober 2024
19:00 - 20:00

Heeft u vragen over of hulp nodig bij het gebruik van Luscii als thuismonitoringsapp? Kom naar onze informatieavond. U bent – uiteraard samen met uw partner – van harte welkom bij de informatieavond over de thuismonitoringsapp Luscii in het Flevoziekenhuis.

De informatieavond wordt verzorgd door het team van thuismonitoring binnen het Flevoziekenhuis.

Wij bespreken onder andere:
•    Wat thuismonitoring is en hoe het werkt
•    Waarom het Flevoziekenhuis gebruik maakt van thuismonitoring
•    Ervaringen van patiënten
•    Wat Luscii is en hoe de thuismonitoringsapp werkt

Daarna is er ruimte om uw vragen te stellen en eventueel hulp te krijgen bij het installeren van de app.

Tijd en locatie

Van 19.00 uur tot 20.00 uur in het Auditorium van het Flevoziekenhuis (route 80, 2e etage)
Aanmelden graag door een mail te sturen naar thuismonitoring@flevoziekenhuis.nl

Jaarkalender informatiebijeenkomst over het gebruik van Luscii 2024