Kennismarkt Palliatieve zorg

Binnenstraat | Flevoziekenhuis
17 oktober - 17 oktober 2024
14:00 - 17:00

Op 17 oktober tussen 14.00 en 17.00 uur bent u welkom bij de kennismarkt Palliatieve zorg in de Binnenstraat van het Flevoziekenhuis.

Op 17 oktober tussen 14.00 en 17.00 uur bent u welkom op de Kennismarkt Palliatieve zorg in het Flevoziekenhuis.

Tijdens de kennismarkt zijn tal van organisaties en instanties aanwezig, die zich bezighouden met palliatieve zorg. Ook zal er een “Wall of Fame” zijn waar iedereen de mogelijkheid heeft om een kaartje op te prikken. Tot slot kunt u een handmassage krijgen.

Deze organisaties komt u tegen op de kennismarkt:

• Stichting Komma
  • Stichting Ambulancewens
  • Centrum voor Levensvragen
  • Zorggroep Almere
  • Stichting Vaarwens
  • Care for cancer
  • Stichting fietsmaatjes
  • Qwieckup demo
  • Stichting Droomdag
  • Hospice Almere
  • Bliss to shine
  • Stichting Mee
  • Toon Hermanshuis
  • Parkhuys Almere.
  • Maatschappelijk werk (Flevoziekenhuis)
  • Geestelijke verzorging(Flevoziekenhuis)
  • Diëtiek (Flevoziekenhuis)
  • Fysiotherapie (Flevoziekenhuis)

In het kort

Wat: Kennismarkt Palliatieve zorg

Wanneer: 17 oktober van 12.00 tot 17.00 uur

Waar: Binnenstraat (lange gang naast de receptie) van het Flevoziekenhuis

Voor wie: Iedereen met hart voor de palliatieve zorg.