Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Deze cookies kun je niet uitzetten. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Deze cookies van derden kun je wel uitzetten. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met dit gebruik van cookies, klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.
Waarom zijn we momenteel minder goed telefonisch bereikbaar?
Wij hebben sinds afgelopen vrijdag een nieuw systeem voor patiëntgegevens in gebruik. Op donderdag 26 en vrijdag 27 oktober was het niet mogelijk om telefonisch een afspraak te maken. Dat leidt tot meer telefoontjes. Daarnaast zijn we gemiddeld langer in gesprek. Dat komt omdat we even moeten wennen aan het nieuwe systeem.
Maximale bezetting aan de telefoon
Wij adviseren u om in de loop van de week terug te bellen. We verwachten dat het dan minder druk is.
Bij dringende vragen?
Als u een dringende vraag heeft, dan kunt u langskomen bij mijnInfopunt.
Wanneer zijn we telefonisch beter bereikbaar?
We verwachten dat we de komende weken weer beter telefonisch bereikbaar zijn.