Regel uw zorg online op mijnFlevoziekenhuis!

Met de livegang van het nieuwe Elektronisch PatiĆ«ntendossier (EPD) op 27 oktober, is ook mijnFlevoziekenhuis.nl veranderd.

Op mijnFlevoziekenhuis kan een patiĆ«nt:

• zich alvast online aanmelden voor een afspraak;
  • het medisch dossier downloaden;
  • voor een aantal afdelingen afspraken maken, wijzigen of afzeggen;
  • afsprakenbrieven inzien;
  • behandelverslagen bekijken;
  • (lab)uitslagen bekijken;
  • een overzicht van alle afspraken inzien;
  • folders die door de zorgverlener zijn klaargezet bekijken.

Benieuwd naar hoe mijnFlevoziekenhuis werkt?

Bekijk de instructievideo hieronder:

Meer informatie over mijnFlevoziekenhuis

Wilt u meer weten over mijnFlevoziekenhuis? Bekijk dan deze pagina. Hier staan ook veelgestelde vragen over mijnFlevoziekenhuis.

Heeft u vragen over mijnFlevoziekenhuis?

Als u vragen heeft over het gebruik van het mijnFlevoziekenhuis, dan kunt u van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur bellen met telefoonnummer 036 868 71 00 of een e-mail sturen aan mijnFlevoziekenhuis@flevoziekenhuis.nl