Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Deze cookies kun je niet uitzetten. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Deze cookies van derden kun je wel uitzetten. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met dit gebruik van cookies, klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.
MijnInfopunt en de Inschrijfbalie verhuist per 1 augustus naar een nieuwe locatie, direct naast de hoofdingang van het Flevoziekenhuis. Heeft u vragen over het aanmelden of inschrijven voor uw bezoek in het Flevoziekenhuis? Dan kunt u deze hier stellen aan de medewerkers.
Voorlichting over ziekte en behandeling wordt in de eerste plaats gegeven door uw arts of verpleegkundige. Maar het kan zijn dat u nog vragen heeft of aanvullende informatie zoekt, bijvoorbeeld over patiëntenverenigingen of thuiszorg. Medewerkers van mijnInfopunt helpen u graag op weg. Bijvoorbeeld met foldermateriaal of een aanvraag van een kopie van uw medisch dossier. Zijn de folders of formulieren die u van een zorgverlener hebt ontvangen niet duidelijk? Wij nemen ze in alle rust met u door. U kunt er ook een kopje koffie drinken terwijl u op een taxi wacht.
“Patiënten zijn bij mijnInfopunt van harte welkom; of het nu gaat om hulp bij het inschrijven of een kopje koffie tijdens het wachten op een taxi. Op deze locatie kunnen wij onze patiënten optimaal helpen met allerlei vragen.” Aldus Anneke Rondeel, medewerker mijnInfopunt.