Denkt u erover om te stoppen met roken?

Denkt u erover om de stap tot stoppen met roken te maken? Aarzel dan niet en loop langs bij de stoppen met roken coaches van het Flevoziekenhuis. Zij staan op dinsdag 24 en vrijdag 27 september van 9.00 – 11.45 uur met een informatietafel in de centrale hal van het Flevoziekenhuis. Zij staan u graag te woord en kunnen informatie meegeven.

De stoppen met roken coaches begeleiden patiënten op de Rookstoppoli. Zij gebruiken daarbij het boek ‘Nederland stopt! met Roken’ van Pauline Dekker en Wanda de Kanter. Dit boek is te koop in de boekhandel, te bestellen via internet of te leen in de bibliotheek. De kosten van het boek zijn voor eigen rekening (€ 20,50).

Kijk hier meer informatie over de Rookstoppoli.