Ouderen Plus Beurs op 5 oktober stadhuis Almere

Ook dit jaar organiseren de ouderenwerkers van De Schoor de AlmerePlusBeurs. Het Flevoziekenhuis is aanwezig om uitleg te geven over digitale zorg. Met dit jaar uitleg over mijnFlevoziekenhuis en 'Aanmelden voor een afspraak in het ziekenhuis'.

Zaterdag 5 oktober 2024

10.00 - 15.00 uur, AlmerePlusBeurs

Locatie: hal, passages en Burgerzaal stadhuis Almere, Stadhuisplein 1

15.00 - 16.00 uur, optreden Shantykoor Almere

Locatie: Burgerzaal

Op de AlmerePlusBeurs informeren en enthousiasmeren we u over de mogelijkheden op onder meer het gebied van welzijn, wonen, vrijetijdsbesteding en vervoer bij het (gezond) ouder worden. De stad Almere biedt tal van activiteiten, ondersteuning en mogelijkheden voor senioren; deze informatie brengen we graag samen op de AlmerePlusBeurs. Wij verwachten dat deze dag een inspirerend, informatief en gezellig evenement wordt. Zowel professionele organisaties als bewonersactiviteiten zoals hobbyclubs zullen te vinden zijn op de beurs.

De AlmerePlusBeurs komt onder andere tot stand met subsidie vanuit het Gezond en Actief Leven Akkoord (GALA).