16 juli 2021 Vaccinatieregistratie

Registraties niet altijd goed geregistreerd bij RIVM

Het blijkt dat de vaccinaties niet altijd goed geregistreerd zijn bij het RIVM. Hierdoor is het ook niet mogelijk om een QR-code te krijgen in de CoronaCheckApp.

Wanneer u gevaccineerd bent in het Flevoziekenhuis en dit niet goed geregistreerd staat bij het RIVM, kunt u een mail sturen naar mijInfopunt via mijninfopunt@flevoziekenhuis.nl. Graag ontvangen wij de volgende gegevens:

  • geboortenaam;
  • geboortedatum;
  • uw BSN nummer;
  • vaccinatiedatum (of data) die u nog mist.

Zodra uw gegevens opnieuw zijn verwerkt zal mijnInfopunt u hierover informeren.

 

Aangegeven dat u anoniem wilde blijven, maar van gedachte veranderd? 

Heeft u bij het vaccineren aangegeven dat u anoniem wilde blijven, maar wilt u nu toch graag dat uw gegevens worden doorgegeven aan het RIVM? Bijvoorbeeld omdat u een vaccinatiebewijs (QR-code) wilt aanmaken via de CoronaCheck-app? Dan kunt u zich melden bij mijnInfopunt in de centrale hal. mijnInfopunt is van maandag t/m vrijdag open van 8.30 – 17.00 uur. Let op: neem uw identiteitsbewijs en bewijs van vaccinatie mee. 

U kunt ook een mail sturen naar mijninfopunt@flevoziekenhuis.nl. Graag ontvangen wij dan de volgende gegevens:

  • geboortenaam;
  • geboortedatum;
  • uw BSN nummer;
  • vaccinatiedatum (of data) die u nog mist.

Zodra uw gegevens opnieuw zijn verwerkt zal mijnInfopunt u hierover informeren.