Inclusiecriteria Zorgdomein

Om patiënten zo snel en efficiënt mogelijk van de juiste zorg te voorzien, maakt het Flevoziekenhuis binnen ZorgDomein gebruik van de inclusiecriteria en voorbereidingskopjes. Door met de muis over de ‘ja’ te bewegen achter een zorgproduct is direct zichtbaar voor welke patiëntencategorie het zorgproduct geschikt is en welke voorbereiding bijdraagt aan de juiste zorg voor de patiënt. Het Flevoziekenhuis is druk bezig met het verbeteren van de zorgproducten. Vragen of opmerkingen? Marcella Fortunato, beheerder ZorgDomein, kijkt graag mee.