Sinds 1 maart: bloedprikken op afspraak

Vanaf 1 maart kunnen mensen maandag t/m vrijdag alleen nog op afspraak terecht voor bloedprikken in het Flevoziekenhuis. Zij kunnen hiervoor online een afspraak maken op het tijdstip dat hen het beste uitkomt.

De vrije inloopmogelijkheid blijft in het Flevoziekenhuis alleen op zaterdagochtend bestaan. Ook voor de prikposten in Almere en Lelystad blijft de vrije inloop voor bloedprikken bestaan.

Waarom?
Door op maandag t/m vrijdag op afspraak te werken zijn mensen sneller aan de beurt. Zij kiezen uit de beschikbare opties een tijdstip dat hen het beste uitkomt en bevestigen de afspraak. Zo verspreiden wij de drukte en zijn mensen sneller aan de beurt.

Als online afspraak maken niet mogelijk is
Lukt online afspraak maken niet? Dan kunnen mensen vanaf 1 maart telefonisch een afspraak maken via 036 - 868 8010 (maandag t/m vrijdag van 8.00 - 17.00 uur). Servicemedewerkers helpen mensen ter plekke bij het maken van hun online afspraak.