23/11: symposium wetenschappelijk onderzoek orthopedie

De vakgroep Orthopedie organiseert op 23 november het jaarlijkse symposium. Thema is dit keer het wetenschappelijk onderzoek binnen de orthopedie. Onderwerpen zijn: 'Optimising treatment of younger active knee osteoarthritis patiënts, artificial intelligence in orthopaedic oncology, nano scopie en nieuwe bewegingsprogramma's in de orthopedie. Huisartsen en fysiotherapeuten zijn van harte welkom, inloop vanaf 17.30 uur met broodjes. Het inhoudelijke programma is van 18.00 tot 20.30 uur. Inschrijving via mbakker@flevoziekenhuis.nl, informatie bij fvbommel@flevoziekenhuis.nl