Open dag dialysezorg in Lelystad

Als een van de weinige ziekenhuizen biedt het Flevoziekenhuis unieke dialysezorg aan in Flevoland. Dit doen wij vanuit het dialysecentrum in Almere en twee locaties in Lelystad. In onze huiselijke en kleinschalige locaties in Lelystad-Haven en in Lelystad-Centrum kunnen patiƫnten dichtbij huis terecht voor totale nierzorg: van een polikliniekbezoek tot dialyseren. In een hecht team beslissen onze patiƫnten samen met de zorgverleners over de best passende zorg, thuis of dichtbij huis; U bent welkom op de Open dag op zaterdag 11 maart van 12.00 - 15.00 uur in ons dialysecentrum in Lelystad-Haven, Binnendijk 27-29.