Aanmelden: online of via aanmeldzuilen

Vanaf vrijdag 27 oktober 13.00 uur start het Flevoziekenhuis met aanmelding via aanmeldzuilen of online via het vernieuwde patiëntportaal mijnFlevoziekenhuis. De zuilen staan in de centrale hal. De voordelen zijn:

• kortere wachtrijen bij polikliniekbalies
  • verbetering patiëntdoorstroom
  • meer eigen regie in gegevensbeheer voor patiënten
  • eenduidig aanmeld- en inschrijfproces

Als onze patiënten hulp nodig hebben is er altijd een vrijwilliger aanwezig om te helpen bij het aanmelden.

We informeren patiënten via onder andere social media, website en wachtkamerschermen in het ziekenhuis.