Panel Cliëntenraad - Onze ervaring telt

Praat u mee over de zorg en service van het Flevoziekenhuis? Dat kan via het Panel van de cliëntenraad! Voor dit Panel zijn wij opzoek naar patiënten of hun naasten die zorg krijgen van het Flevoziekenhuis. Door lid te worden van het Panel helpt u samen met de cliëntenraad de zorg nog beter af te stemmen op de behoefte van de patiënten. Kortom; onze ervaring telt!

Hoe werkt het Panel?

Gemiddeld zes keer per jaar sturen wij u een online vragenlijst via de mail. Deze vragenlijst gaat over verschillende onderwerpen. Bijvoorbeeld uw ervaringen met gastvrijheid, schoonmaak, zorg en andere actuele onderwerpen. Meedoen aan onderzoeken van het Panel is altijd vrijblijvend; u bent nooit verplicht de vragenlijst in te vullen en u kunt dit doen op het moment dat het u uitkomt. Kortom, meld u aan!

Aanmelden

Klik hier om u aan te melden. Na uw aanmelding sturen wij u de eerstvolgende vragenlijst via mail.

Privacy

Alle persoonsgegevens die u met ons deelt behandelen wij vertrouwelijk en in overeenstemming met de privacyverklaring
Deelname aan de vragenlijsten is altijd anoniem.

Vragen en afmelden

Voor vragen over het Panel kunt u per email contact opnemen via panelclientenraad@flevoziekenhuis.nl. Dit mailadres kunt u ook gebruiken om u af te melden.