Snelle toegang bij verdenking huidkanker in gelaat

Patiënten kunnen bij verdenking van basaalcelcarcinoom in het gezicht sinds kort binnen 2 weken op de poli Dermatologie in het Flevoziekenhuis terecht. Het gaat om patiënten die mogelijk in aanmerking komen voor Mohs micrografische chirurgie (MMC). U kunt patiënten verwijzen via Zorgdomein met als verwijstype (pre-)maligne afwijking. MMC is een poliklinische ingreep waarbij patiënten onder lokale verdoving behandeld worden. MMC is de beste behandeling van basaalcelcarcinomen in het gelaat en wordt sinds 5 jaar door het Flevoziekenhuis aangeboden.